اولین وبلاگ طرفداران باکالیا

بروزترین اخبار و تصاویر و برنامه های باکالیا

اولین وبلاگ طرفداران باکالیا

بروزترین اخبار و تصاویر و برنامه های باکالیا

عکس جدید از yugo kochi

2 تا عکس جدید از   yugo kochi عزیز .....



نظر یادتون نره ......

واقعیت های Juri Tanaka

الان نوبت واقعیت های Juri Tanaka هستش ........

واقعیت ها ادمه مطلب نظر یادتون نره ......


 

  

ادامه مطلب ...

واقعیت های yugo kochi


واقعیت های  yugo kochi 


واقعیت ها ----------> ادامه ی مطلب = نظر یادت نره



 

ادامه مطلب ...

واقعیت های Morimoto Shintaro

سلام سلام سلام ....

ممنون از استقبالتون از پست های من.....ممنون از نظراتتون .....

امروز واقعیت های Morimoto Shintaro رو گذاشتم ....همون طور که میدونید در ادامه ی مطلبه و همونطور که میدونید نظر فراموش نشه

 

ادامه مطلب ...

واقعیت های Hokuto Matsumura

دوستای عزیزم سلام...

امروز نوبت حقایقی راجب Hokuto Matsumura هست......

حقایق در ادامه ی مطلب .....نظر یادتون نره.....

  

ادامه مطلب ...

عکس جدید جسه لوییس

عکس جدید جسه لوییس

نظرتون چیه؟؟؟/

واقعیت های جسه لوییس Jesse lewis


 واقعیت های جسه لوییس رو در ادامه ی مطلب گذاشتم ......

خیلی جالبه حتما بخونید و نظر یادتون نره ....


ادامه مطلب ...

دبیرستان خصوصی باکالیا

دوستان عزیز سلام ........

امیدوارم حالتون خوب باشه.........

راستش خیلی ها توی پیام های شخصی وبلاگم نوشتن که باکالیا از کجا برگرفته شده.....

سریالی به نام دبیرستان خصوصی باکالیا هستش که شما میتونید از وبلاگ دوستم مهسا دانلود کنید ......دبیرستان خصوصی باکالیا راجب ادغام (مخلوط کردن) دو مدرسه , در یه طرف دختر های ثروتمند و مغرور و در طرف دیگر مدرسه ی پسرای لات دعوایی هستش و بعد از مدتی و ماجراهایی عشق هایی شروع میشه.........

این سریال یه فصل 1 و یه ادامه ی سریال داره .......فصل 1 تقریبا 12 قسمته....


مهم

دوستان عزیز سلام .....

من پارمیس مدیر وبلاگ باکالیا هستم راستش ازتون یه کم ناراحتم چون با وجود امار بازدیدم تعداد نظرات انگشت شماره !!!!!!....

درکتون می کنم چون من هم قبلا نظر نمیدادم (به سایت های دیگر) ولی از وقتی که وبلاگ باز کردم فهمیدم چقدر سخته پس بابت هر چیزی که میخوندم یا دانلود میکردم نظر میدادم و میدم حالا شما هم نظراتتون رو چه بد چه خوب دریغ نکنید .....

همین جا هم از مهسا....دوست خوبم مدیر وبلاگ Koreadram تشکر میکنم که همیشه نسبت به من لطف داشته و بهم سر میزنه.....

همینجا عید فطر رو به همه تبریک میگم...دهنتون رو شیرین کنید